fuckin ovärd dag

Har varit ledig idag. Jag såg NU att jag gått SMS av Mandis för tusen timmar sen att hon ville att jag skulle komma till henne idag. Aja, nu är det too late för min del. JAG HATAR KOMMUNALTRAFIK! Bara så ni vet.
Eller asså, bussen och så går fortfarande SÅ mycket på landet bor jag inte. Men ni fattar.

Idag högg jag av min tumme med mördarkniven från hell när jag skulle skära upp ett jävla kålhuvud.
Blodet sprutade och... nej, okej.. lite overkill. Det kom lite blod. Men jag hade bajsont iallafall. Bu hu.
Blähä.

Kom precis in efter doggywalken med Tjorvkorven också. FETT kallt ute! Ah brrrr..
En annan är ju INTE i Mexico yo yo och steker i värmen. Nej, inte jag inte.

Träningsvärk from hell också. Jag vet inte riktigt HUR jag ska ta mig till i duschen.
Aj mina armar. Aj mina bröstmuskler. Aj, aj allting. Inte alls otränad... inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0