HELGE-n

Jag har haft blogg-stinens hela helgen. Men har varken haft tid eller lust eller ork för att blogga.
Lite busy vaaaaa. VAAA!! heheh..

Startade Fredagen hemma hos min babygörl Anne. Vi lagade tacos. Kollade på Idol (blev asförbannade) och drack vin och kollade senare på våran FAVVO-film 'American Pie - BETA house!' Kanske världens roligaste och vidrigaste film. Hahaha, precis våran humor. Asså shiiiit! Jag fick den dessutom i födelsedagspresent. Nästan ett år försent, haha. "Bättre sent än aldrig" eller vad säger ni?

Lördagen var det dags för fest på Värmdö hos bästa Zandra. Det bjöds på jättegoda pajer och cheesecakes och massa STARK bål. Ask me. Jag var onyktrast av alla. Eller nej, vilken överdrift. Glömde nästan bort husets herre Fredrik. Han slog mig i nykterhet. HA HA! Jag, Anne och Tommy åkte iallafall därifrån senare då vi inte skulle kommit hem annars. Men det var trevligt så länge det varade! Sen hade vi tre fest i bilen hem. Hahah.. T som körde nyktert och jag och Anne som drack våran bag-in-box i bilen på väg till Täby.

Vi hamnade på Tegel.

Jag vill minnas att jag inte minns särskillt mycket ifrån denna kväll.
Och ni behöver absolut inte påminna mig. Räcker med Natalies "FINA" bilder som jag inte ens vill tänka på.
Iallafall inte dom HEMLIGA bilderna som jag absolut inte låter henne publiceras. Herreminjävlagud.

Men kul hade jag. SOM FAN! Hela helgen. Bästa helgen på länge. Tack!



behöver jag säga/VISA mer?! Jag är den som SOVER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0