jag kan inte hålla mig

Man ska inte sitta och klaga på folk som lägger sig i sitt liv och andras liv när man själv gör allting offentligt.
Då får man faktiskt skylla sig själv lite. That's just my point of view!

Folk kommer ALLTID prata om andra människor. Sen är det upp till var och en att bestämma sig för VAD man ska tro på och VAD man ska lyssna på. Jag står för det jag säger OM jag nu säger något. Men jag erkänner aldrig något jag aldrig sagt eller gjort. Sen kan ju människor tycka att man är är "skyldig" när man brusar upp sig.
Men jag tror knappast jag är den enda människan som verkligen hatar att bli oskyldigt "dömd". 

Tycker människor ska ta och skaffa sig lite stake. Jag älskar att hjälpa människor att skaffa sig det.
På ett eller andra sätt, eeeeeeeeeeheheh.

Förlåt att jag inte är så rolig just nu. Men min näsa rinner igen och jag blir förbannad på alla jävla baciller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0