jag kommer inte på någon intressant rubrik

Jag är så nöjd med mig själv idag. Har varit produktiv enda sedan jag vaknade vill jag tala om för er.
Först väckte Tjorvis mig för att hon ville gå ut. Gick på en promenad och pulsade runt i snön. Hon försvann, mina fötter försvann. Ungefär så. Sen bokade jag tvättid och tur för mig så började en precis så. Så nu har jag tvättat all jävla tvätt. Jag har även storstädat hemmet. Dvs, dammsugit, dammat av och tillochmed städat toaletterna. ORDENTLIGT! Jag vet, vilken jävla fru jag kommer bli en dag. Ok, jag HATAR att städa men anyway.
Har man musik så är det heeeeeeelt OK!

Nu känner jag mig lite trött och asmätt. Käkade rester från gårdagen och återigen lite för mycket jalapeno. Det liksom brinner i gommen men det får man ta. LIKSOM.

Anyhow.. nu är det inte många dagar kvar.
Eh, I wish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0