jalla mashalla!

Störd dag. Blev det inte KOLSVART ute när klockan var typ 15:00 idag?
Det tyckte jag iallafall. Men det är väl bara jag då.

Jag har varit så jävla trött hela dagen idag. Blir väl så när verkligheten kommer ikapp en.
Men ändå så kan jag INTE sova nu. Jag är trött men har ingen lust att sova. Inte alls faktiskt.
Är hungrig! Blah. Är det inte asjobbigt att vara superduperhungrig men inte alls veta vad man är sugen på? Ungefär den känslar har jag nu. Fast hade jag haft tacos mitt framför mig hade jag inte bangat asså!

Men någon tacos finns det inte. Ingen karl heller för den delen.
Är det inte typiskt att den 7e januari blev den 9e januari?
Men jag kan ju passa på att säga det att ni säkert inte ser så mycket av mig på ett bra tag efter det.
HAHA HA HAAA...

Jag menar. Ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0