katastrof

Det där med att bli vuxen får tas en annan dag. Sov 3 timmar och 24 minuter inatt/morse.
Jag skulle vilja ha ett ord på det jag lider av. För det här är inte normalt. Vad är det med mig?
Noll ro i kroppen. Och blir jag trött och lägger mig så blir jag sjukt pigg. Och nej, det hjälper inte att träna.
Trust me. Imorgon är jag förhoppningsvis ledig. Som det ser ut just nu. Det betyder att jag kan sova ut imorgon. Vilket inte kommer hända. Men man kan alltid önska. Sen att dom säkert ringer från jobbet också förvånar mig ICKE.

Jag borde kanske göra en blogg om mina sömntimmar. Okej, det händer redan.

Nåväl. Mannagrynsgröt till frukost på jobbet. Var inne och hade "gympa" med 1-2 åringarna. Oerhört ansträngande. Fisk och potäter till lunch. Tänkte att jag skulle sovit på vilan. Men så blev ju naturligtvist inte.
Jag tog mig en kopp te, gick ner i personalrummet, tog en bulle och lyssnade på tantsnusk.

MEN AAAAAAAAH.. rolig blogg.

Jag återkommer.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0