redan

Det räckte med en dusch och jag är redan rastlös av tanken på att sitta hemma ikväll.
Även om min kropp verkligen säger åt mig att stanna hemma och bli frisk än gång för alla.
Jag menar, vareviga gång jag varit sjuk den senaste tiden (typ hela tiden) så har jag gått ut ändå eller gjort något annat som hindrat mig från att bli fullt frisk. Så jag tänkte att jag skulle vara vuxen, eller åtminstone ta ett vuxet beslut att stanna hemma på familjemiddag ikväll. Såg att faderskapet hade hummer med sig hem.... ehehehe. CLASSY!

Man kanske skulle klä upp sig LITEGRANN ikväll. Bara för sakens skull.
Även om jag trivs jävligt bra här i min morgonrock. Men lite får man väl göra för stämningens skull!

GOTT NYTT ÅR ALLA NI FINA... ok, ni fula också. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0