what's the deal with you freakin' idiots?

Jag trodde att jag gjort klart för mig att är JAG intresserad av EN människa så är jag.
Och jag är bara intresserad av en människa i taget. Men folk verkar inte riktigt greppa grejen.
Och att ni blir SURA och ARGA gör mig bara full i skratt! HA HA. Vad är grejen?
Och vad är grejen med att män (och vissa kvinnor) alltid ska se allting som en tävling? Ni kan ju få försöka hur mycket ni vill. Men det går liksom inte. Jag är inte dum i huvudet. Jag vet hur ni fungerar. Ni tycker att man är intressant, MYCKET mer intressant bara för att man inte visar intresse. Vilket jag tycker är märkligt.
Jag själv tappar intresset HELT om den jag är intresserad av inte visar någonting.

Så vad är grejen? Finns massor med tjejer. Låt mig bara vara. Det är lugnt. Jag har inte behövt er förr och behöver er inte nu heller. :) Seriöst. Jag blir lite irriterad. Fast ändå inte. Jag önskar att det inte rörde mig i ryggen. Men det gör faktiskt det. Jävla idioter alltså. Tvi.

Fast nu började jag skratta för att en nunna rökte på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0