AHA JAG FATTA

Jag satt nyss och kollade på Hip hip hora. Vilket inte var igår. Nej men i fredags, men då ville den inte fungera riktigt. Men idag kollade jag klart på den. Och som i vanlig ordning får jag en tonårs-crush på "Sebbe", Filip Berg som han heter på riktigt. Det slår mig gång på gång VARFÖR jag blir så "kär" i vissa människor.
1. Charm, 2. Något speciellt.

Jag har alltid (förutom när jag var 14-15) fastnat för något speciellt med en persons utseende.
Vare sig det är tänderna, näsan, ögonen, ögonbrynen, munnen, ryggen.
Ja, anything. Men det är ALLTID något jag fastnar speciellt för.
Nu ska jag berätta om Filip Berg's utseende och förklara varför jag tycker om det.

1. Han är blond MEN han har bruna ögon
2. Han pratar med ögonen
3. Han är lång
4. Han har några leverfläckar i ansiktet som sitter perfekt på honom
5. Han har en fin näsa och mun, allting sitter där det ska

Jag kan ju fortsätta. Men jag tänker oftast så.
Jag har ALDRIG tänkt "guuuuuuuuuuuuuuud, vilka stora muskler HONOM SKA JAG HA"
Nej, tvärtom. Jag gillar det speciella. Jag vill inte ha något som ALLA vill ha.
Men som ändå alltid alla andra ändå vill ha. Damnit.



Jag vet att dom flesta av er tänker nu "Men det är inget speciellt me honom Josefine".. Nej, då behöver inte ni tycka det. Det gör inte mig något. Jag tycker som jag tycker. tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0