Cheezuz

Kollar på Familjen Annorlunda.
Jag blir ju lite rädd för att dom har tusen ungar var. Men ändå..
När dom där Norrlänningarna visas så kan man ju inte sluta le lite.
Verkligen JÄTTEGULLIGT: "Du är helt otrolig" Ja, men det vill jag också höra.
Anyhow..

Nu visar dom ett gympapass för småbarnen. haha, det får mig att komma ihåg att faktiskt jag också varit gymnastikledare. Vad kul. Och det är sant också! Trott eller ej.

Igår när jag låg i sängen så börade det låta jättekonstigt.
Jag blev självklart skiträdd. Som vanligt.
Ja, det var tills jag fattade att det var lördag, det var en säng som dunkade mot väggen och drogs på golvet.
Det är ganska kul.. mina grannar knullar bara på helgerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0