Duppid-duttiruttiru

Mitt tåproblem har återkommit.
Jag har återigen den största ringtån i världen och den gör ont.
JAHA. Vad ska man då ha för skor på sig idag? Och hur många voltaren ska jag plocka med mig till jobbet?

Ibland orkar jag inte.

Jag orkar heller inte drömma att jag blir jagad av en Häxa varje kväll.
Det är en häxa på riktigt. Hon vill döda mig och min "kille" som är en "prins".
När hon sticker glaskniven i honom blir han bara blå och det kommer en fin melodi och hon skriker ab frustration. Men mig, mig ska ha fanimej döda ordentligt. Hon har lyckats någongång. Men jag ORKAR inte för det gör så jävla ont när hon kör den där glaskniven igenom mitt bröst. Gud. Jag gillar inte känslan av att vara jaga HELA TIDEN.

Sen drömmer jag att min lägenhet är ett spökboende också.
DET om något är läskigt. Ni skulle bara se hur ÄCKLIGT vidriga spökena är.

Nu ska jag göra mig iordning. För jag vaknade ju absolut inte vid tre tiden idag. BRA JOBBAT JOSI!
Ogillar insomnia. Ogillar att jag drömmer om fejjan.

Idag har jag inlärning med en ny tjej på jobbet. Så jag måste göra mig AS-SNYGG nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0