En hand i himlen.

Efter jobbet igår så tog jag en buss hem.... öh.. "tog jag en buss"? HAHA.
MEN AJA. Jag åkte buss hem till Annie. Jag skulle kliva av vid Hagsätramotet, klev av bussen och kollade mig omrking, "varför känner jag igen mig?", blickar mot huset bredvid mig och ger ifrån mig ett asgarv i samma sekund som jag ser Annie och Max. Jag stod ju precis utanför Mattias. Jätteroligt tyckte jag. Tydligen inte han eftersom att han dissa mitt sms. SKIT PÅRE! (Ja, jag vet att du läser min blogg.)

När vi traskar vidare så får jag sjukliga cravings.
Jag: snälla, vi måste till macken! (med panik i rösten)
Annie: hahaha, jaha, då går vi dit..
Jag: jag vet inte vad det är med mig.. antingen är jag jättegravid eller så ska jag ha min mens, men jag MÅSTE ha något som typ, kladdkaka eller brownies!!
Annie: HAHAHA asså!

Köpte ingenting som har med det att göra ens.

Väl hemma hos Annie gick vi igenom hela hennes garderob. Ja, jag måste ju hjälpa henne med saker. Jag fick välja ut kläder OCH underkläder till damen. Hoppas Han blir nöjd! Skulle jag blitt.

Efter det så övertalade jag henne om att vi skulle titta på Jurassic Park. 1:an OCH 2:an. Hon bara skrattade åt mig. Jag ÄLSKAR dino-filmer alltså. Seriöst, vi båda höll på skita ner oss. Läskigare nu än förr.
"the eye" alltså. Hahahah. Jag berättade om mina drömmar jag kan få när jag sett på såna filmer. Att man ALLTID får se ett FETT dino-öga i fönstret och att man försöker att gömma sig undan. Men ändå inte lyckas.
Jag var tydligen inte ensam om att drömma såna saker.
Sen skrattade vi åt Peter Stormare som blir uppäten när han ska bajsa.
Jag: MEN KUL ATT DÖ SKITNÖDIG!
Annie: AAAAAAAAAAAAAAHAHAH

Vi somnade strax efter 6 imorse. Jag skulle upp tidigt.
Pallade inte trycket alltså, så jag tog en taxi. Jag var heeeelt väck alltså.
T.o.m taxichaffisen försökte väcka mig "kom igen nu Josefine, vakna nu!" Ja ja ja.

Varför har massa människor flirtat med mig idag? Känner dom på sig att jag har fått mens och är o-fruktbar eller?


Kommentarer
Postat av: cCc

Hah, sen när umgås du och annie? ni hatade ju varrandra?

2010-02-13 @ 01:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0