fretakk!

UPPE MED TUPPEN! Inte.
Jag vaknade ju verkligen 15.20 av att Sandra ringde. Ni hör ju själva. Hur normal dygnsrythm har jag egentligen?
Nej, nästa vecka blir det andra bullar. Så här kan man ju inte hålla på. Föbövelen!

Sen när hade man bara mens i en endaste dag? Hm, något är skumt.
Anyhow..

Jag drömde att jag fiskade inatt. Massa aborrar. Sen helst plötsligt var det katter jag fick på kroken. Det var inte ens kul. Stackars katter. Hur KUL var det att se min pappa typ bryta nacken av katterna jag fick?!?!?
Nej men inte så jätteroligt. Sen drömde jag att jag fick "avatar-sjukdomen" Fråga mig inte.
Min lugg blev blå, mina läppar och mina naglar blev blåa. Sen vaknade jag.

Tack och lov!

Neeeeeeeeej, men om man skulle ta sig ner till Pulsen och handla lite nu.
Jag tror nästan det!

Idag sitter jag på helspänn för att Bullens dejt kommer till henne idag. HIHIHI.

Själv sitter jag ensam.
öh, depp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0