Går emot mina principer och känner mig UTMANAD

Tack Karin!


Ska berätta sju saker om mig själv.....

1: Mina föräldrar skiljde sig när jag var 7-8 år gammal. Idag kan jag inte ens förstå att dom någonsin ens har varit gifta. Det är nästan så man kan börja skratta åt det. T.o.m dem själva.

2: När jag gick i ettan (lågstadiet) så ljög jag för hela klassen att jag hade fått en sköldpadda.
En dag när mamma var med på "föräldra-besök" i skolan, så sitter vi i matsalen och en kille i min klass frågar min mamma om jag verkligen hade en sköldpadda. Jag började gråta och blir fortfarande mobbad av både mamma och pappa för min "lilla" lögn. Efter det har jag nog aldrig riktigt vågat ljugit. Allt kommer ju fram ändå.

3: När jag spelar fotboll (vilket aldrig händer längre) så är jag både vänster och höger-fotad.

4: Folk frågar ALLTID "vad har du för ursprung? visst är inte dina föräldrar Svenska? Visst? Bla bla bajs.." Nej, eller jo. Min pappa är HELsvensk, kanske 2% Tysk. Min mamma är halv svensk, halv ungersk. Därav har jag lite ungersk blod i mig. MEN, min pappa är väldigt mörk i sig och folk tror han är grek.
Så, nej. Jag är varken Jugoslav, ryss, finsk. (vilket jag brukar få höra)

5: Jag har velat operera min näsa sen jag var 11 år. Jag kommer göra det.. en vacker dag.

6: Är det något jag avskyr, spottar, ser ner på, mår psykiskt dåligt av då är det otrohet.

7: Jag har G, i BH-storlek.

Kommentarer
Postat av: Molly

Faster du har en fiiiiiin näsa! Jag fattar inte heller hur farmor och farfar fick till det?? Men fina barn blev det ju!! Jag saknar er och vill att ni kommer till oss hela familjen när det blir varmare.. Pöss Molly

2010-02-21 @ 04:18:02
Postat av: anneli

hahahahaha, jag minns din sköldpaddelögn! :D

2010-02-22 @ 00:10:29
Postat av: juicy

anneli, hahahahahahahahaha.. det är ju så jävla komiskt! kunde jag inte sagt en HÄST åtminstonde

2010-02-22 @ 00:21:13
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Jonas

6: Är det något jag avskyr, spottar, ser ner på, mår psykiskt dåligt av då är det otrohet



:rolleyes:

2010-02-22 @ 11:04:00
Postat av: anneli

eller hur, passat på att dra till med något ordentligt när man ändå ljuger liksom! haha, sköldpadda. så sött

2010-02-22 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0