It feel's like forever..

Vad heter skidsporten som visas på SVT nu? HELT GALET! Hur fan vågar dom göra så där?
Sjukt coolt. Shit vad jag fascineras av allting nu för tiden. Härligt.

Även om jag är lite förälskad i OS för tillfället så gillar jag ingenting med vintern annars.
Jag blir så förbannad så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen. Och i DVALA kan jag inte gå, även om jag vill.
Började jobba 15 idag slutade 22. Från Gullmars gick inte tunnelbanan så jag var tvungen att ta en taxi till jobbet.
Kul. Jättekul. På jobbet hade jag dock kul. Jag älskar att jobba med Emma. Det känns inte ens som att ens helg går "förlorad". Jag tjänar iofs bra med cash då. Men jag menar, vad skulle jag annars ha gjort?
Ok, nu lät det som att jag inte har ett liv. Idag hade jag dock varit hemma hos Frida med alla andra görls.
Fick SMS av Sandra, "kom hit, vi saknar dig här!" Men jag bara känden INGEN ORK.
Å andra sidan så öppnar jag imorgon (idag). Jag börjar om 9 timmar. Jag har lovat mig själv att sova minst 6h iallafall. Juste (mer klag) Jag var tvungen att ta taxi hem också! Och det här kvittot ska jag skicka in så jag får ersättning. Det är fan inte okej att man inte ens ska kunna ta sig hem pga vädret. Som sagt, JAG HATAR VINTER! Och SL för evigt. Fy fan.

Ojsan, jag måste nog föna mitt hår. Får man föna håret halv 1 på natten?
Som att jag bryr mig! HÄHÄHÄ.

Lil Fats – Imma Be Fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0