Rata-rata-raaa

Jag LJÖG. Jag har återigen fått tillbaka mitt internet.
Jag hade tydligen inte tagit sönder så mycket som jag trodde. ;o
Jag hade dock brytit sönder ett USB-uttag så att det fastnat i mitt modem, men Stefan är så himla snäll så han tittade på mig som att jag var dum-i-huvudet (vilket jag är förvisso) och pillade ut delen från mitt USB-uttag som hade fastnat. Och så helt plötsligt, så ploppades modemet in i ett annat uttag och VIPPS, så fungerar mitt internet igen! Jag typ gråter av lycka. Lycka att kunna blogga som vanligt. Lycka att kunna smeka sl.se och allt annat porrigt på internet.

Hur ska jag klara av att sova ensam nu då?
Sjukt störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0