Se hur det går!

Jag har sovit 1½ timme "inatt". Jag satt på FÖRSTA bussen som åkte imorse, jag satt på FÖRSTA tunnelbanan också förövrigt. Herreguuuud. Och under hela resans gång så ville min mage döda mig.
Inte som i att den var sugen på att ja, att jag skulle vilja göra, ja, tvåan. Utan mådde/mår illa.
Det var länge sen jag hade den här känslan i maggropen och halsen. And I haaaate it!
Försökte förneka det som hände och kom fram till jobbet och började köra igång. och Nu undrar ni säkert VEM FAN KÄKAR SUSHI SEX PÅ MORGONEN!? Förmodligen ingen. Men vi hade en fet leverans till Handelshögskolan.

Där hällde jag i mig en smoothie och tryckte i mig en halv smörgås.
Men det funkade inte! Jag gick omkring och hulkade och tillslut så tog jag mig mitt pick och pack och beställde en taxi (för mina sista korvören den här månaden) och åkte hem till min trygga vrå där jag kan få spy och allt jag vill för mig själv. Jag låg och tänkte igår på, hur fan gör man om man blir KRÄKSJUK på tåget, eller typ tunnelbanan eller vartsomhelst? Panik? Jag vet bara om en gång då jag sprungit av tåget och spytt.

Anyhow.. snart ska jag krypa ner. Har ställt en papperskorg vid sängen IN CASE OF, ni vet.
Något som jag däremot uppskattade nyss var att jag faktiskt köpte hallonsorbet i förrigår. Jag tog en sked och sög på den ett tag nu och det satt faktiskt fint. Men jag mår illa för det. Usch!

Stackars mig.

sleepar tight som sig bör

Kommentarer
Postat av: Anne

Sluta kräks, annars vill jag inte hälsa på dig :P

2010-02-16 @ 14:13:25
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0