Ser i kors xD

Jag håller på att frysa ihjäl. Jag ser suddigt och vet varken in eller ut. ööööööhhh...
Jag ska göra iordning en fet kopp med te så fort jag upp min röv ur soffan. Vilket är ganska svårt för tillfället.

Jag har sovit 4h inatt. Jag har jobbat 12h. Jag är pretty död idag.
Och jag har inte riktigt fattat att det bara är SÖNDAG för vissa människor.
För mig är det.. ja, måndag. Tisdag.. vad som helst. Men inte söndag.

Min dag har varit ett helvete.
Jag öppnade imorse. Jag var ute i god tid. 3 bussar kom inte.
Väl i Rågsved så går inte tunnelbanan och han i luckan är SJUKT otrevlig och kallar mig blind.
"KAN DU INTE LÄSA ELLER?!"  Men ursäkta mig då. Finsk brytning hade han med. Heil Leinoo typ.
Blev på dåligt humör. Blev på ännu dåligare humör då jag var tvungen att ringa en taxi. Återigen.
Hade väntetid 20 min. Sen kom en taxi-kurir bil. Så jag norpade den istället och taxi-020 gubben ringde mig 5 ggr. Jag svarade inte.
Kommer till jobbet och stressar ihjäl mig. Tappar allting, vill börja gråta. Men som vanligt så kan jag inte gråta så jag känner mig bara fånig och struntar i det. Sen är allt klart. Sen fortsätter jag bara vara på dåligt humör tills Emma kommer och en BRA låt kommer som gör mig glad. Vad den heter minns jag inte nu!
HELVETE. Måste in på vinyl och titta! Det är en uppåt-låt iallfall.

Aja. Sen kom vi ju hemåt med tunnelbanan. Kommer återigen till Rågsved och upptäcker till min förskräckelse att SISTA bussen har gått. För det ärju SÖNDAG!!!!!!!! Jag stod och skrek alldeled, helt, ensam vid busshålsplatsen och ringde ÅTERIGEN en taxi. Jag tror jag måste ta körkört. Det är fan inte ok längre.

NU är jag verkligen jättefattig och gråter blod.
Ska dock sitta och bokföra lite kvitton och skicka in taxi-kvitton så jag får ersättning. Jävlar asså!

Nu är jag hemma i värmen och väntar på hockeyn som börjar om hundra timmar.
Jag ska sova hela dagen imorgon. MMM tänk för att jag ska det.




ARRGHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0