Snurra du min värld

Kul att Publishme.se inte riiiiiiiiiktigt har velat fungera i snart ett dygn.
Ja, för mig iallafall. Kul, jättekul.

Idag har jag jobbat, kom hem från jobbet, lagade en sjukt god middag, jag tog mig tid, ja.
Ja, men vad kul. Det var mycket att jag hade att berätta.

JO JUSTE. Sjukt äckligt.

När jag stod på jobbet så ringde min bror mig.
- är det några kunder nu?
- nej
- okej, kan du ta fram flaskan som står vid soppan?
- jaha? nu då?
- men du får ju använda den!!
- öh nej, vad är det?
- men åh, vanligt desinfektionsmedel
- du ljuger
- MEN NEJ
(jag sprayar och kletar in händerna, dum i huvudet som jag är.. )
- vad fan är det som luktar!!?!?! JAG LUKTAR ARSELRÖVHÅL OM HÄNDERNA!
- AAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
(min bror höll på dö av skratt, inte jag..)

Jag fick tvätta händerna 20 gånger för att återfå normal lukt.
Efteråt berättar Mia att man kan köpa det på Teknik magasinet
"ASS-liquid"

Ja.
Gud vad kul att lukta rövarsel om händerna. Jag höll på kräkas.

Anyhow.. Jag har ont i ryggen. Fortfarande. Gudarsle!

Kanske skulle ta en dusch... bara för att.

Koko idag: "jag kan inte titta på dig, jag bara vill.. " HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0