Vilken underbar dag!

Dagen kan ju inte börja bättre när det är strålande sol ute!
Ah jag kan inte fatta det. Mår såååå mycket bättre på en gång. Nu återstår det bara att snön ska försvinna för all framtid så är jag lyckligare än lyckligast.

Jag längtar helt otroligt när man kliver ut på asfalten och den är sådär ljusgrå och torr och man slipper ha varken jacka eller tjocktröja på sig och hela livet är så underbart... det är ljust sent in på natten.
Man är aldrig trött, man bara orkar allting hela tiden.
Idag vaknade jag ändå och kände att jag VILLE kliva upp, tack vare solen.

Jag börjar tro starkt på Ljusterapi.
Daniel, skit i sushin nu och öppna det du skulle från början.

Fick nyss ett SMS: "Paddla mitt kön med en sked"
Jag har nog inga normala vänner alls. Och det där var ändå en "man".
Jag har inte svarat än. Jag funderar. Men det blir nog ett svar som: "skeda mitt paddliga kön"
Nevermind. Helt ointressant.

Nej, om man skulle ta och stoppa i sig något i matväg för sen ska jag iväg till jobbet.
Imorgon måste jag till apoteket och sen ska jag till Mia och få naglarna fixade. YEY!

Efter telefonsamtalet med Mandis: "men åh, kom inte hem med sån dialekt bara.."
MUHAHAHAHAHAHA. Kaaaaaanske...

NÅJA, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0