AFROdite

Jag har haft samma knut på huvudet sen jag tvättade håret i lördags.
(nej, jag tvättar inte håret varje dag, vill inte ha mjäll.)
Idag när jag tog ut den för att kunna ha mössan på mig ner till affären så fick jag skåda det största afrot jag någosin sett! På mig själv alltså. Herrejössesamalia!

Jag behöver på riktigt en afrokam för att kamma ut detta kaluffs. Typ, NU.

Jag återfann lite energi här någonstans och gick faktiskt ner till Pulsen.
Ibland blir jag så förbannat stolt över mig själv. Även om jag höll på att svettas ihjäl.
Jag köpte FALÖKÖRRV för 10:-, vilket kap. Å jag som inte är öööverförtjust i det, men ändå. KAP!
Sen köpte jag lite annat sånt som också behövdes, naturligtvist.

Köpte också "slösa" saker, som hårfärg. Det var iofs bara det jag "slösade" pengar på.
Så nu ska jag försöka kamma ut afrot och försöka orka färga håret på mig själv.

DET ÄR FAN ASTRÅKIGT ATT VARA SJUK!!

 

hets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0