ALEJANDRO-ALEKSANDRO!?

Jag skiter blankt i att jag är sjuk. Man kan väl få umgås ändå och det är precis det jag behöver just nu.
Jag kommer inte somna än på några timmar eftersom jag ungefär sovit så gott som i 2 dygn i sträck.
Försöker få över Aleks men han stramar ju bara emot. Undaflykter, undanflykter.
Han vill nog hellre åka till ÖSMO... ÖSMO, vart fan ligger ÖSMO!? Gud. Ligga kan du göra en annan dag!

Eller nej, nu verkar han släppa lite. Så jävla orolig kille alltså.
MEN NEHE... alltså... DRAMA.

Snart kommer jag somna om människan inte kan bestämma sig.
Vad ska man med bästa killkompisar till om dom inte kan ställa upp, lite, ibland, sådär!?
Fy fan, ska komma ihåg det här.

Vad fan kan jag muta med? Typ visa min ena skinkhalva? Nej.
Nej, tänker inte muta med någonting.

Tänker aldrig mer muta, eller tvinga folk till något.

HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Piia

Sluta soooov och kom och kramas med mig istället boo! <3

2010-01-05 @ 07:37:20
URL: http://piia.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0