Åt helvete med himlen

Nu var jag inte bitter eller något. Det är en låt. Parken - Åt helvete med himlen. Lyssna på den du!

Jag skulle lägga mig hyffsad tid idag. Ja, så var det ja. Så blev det inte nej.
Jag menar hur kan jag sitta och pumpa musik och tagga till mig när jag borde sova.
Måste lyssna på nattvisor tror jag. Behöver egentligen Någon som nattar mig.

Jag glömde berätta om äckelfyllot som kom in till mig på jobbet igår.
Tänk er en tomte, ful tomte.. eller ok, mer ett troll. Med varannan tand kvar i käften.
Slirig skäggväxt i ansiktet och lite halvsmutsig så där.. där har ni honom.
Han kommer in och sätter sig mittemot mig och försöker vara lustig.
Han är ju ett fyllo så han berättar samma sak om och om och om-igen. Ja ja jaaa. "ha ha".

Sen pausar han. "du är söt du, du är jättesöt" ok, tack.
Sen ska han dra "vitsar" och försöka vara rolig. Allting handlade bara om snusk och för första gången i mitt liv FEJK-skrattade jag åt en människa. På riktigt. Jag fejkade.

Till att börja med till mig:
- den där tröjan du har på dig... är det kamelull eller?
- nej det tror jag absolut inte
- nähä, jag tänkte bara på pucklarna

Hade det varit en annan människa hade jag säkert skrattat. På riktigt.

Sen:
- det var två småtjejer som var ute och gick så sa den ena "vet du vad en penis är?" - nej?
"gå hem och fråga din pappa vad det är" - okej!
Flickan går hem och frågar sin pappa. Pappan drar ner byxorna och visar flickan.
Dagen efter träffas flickorna igen "ja, frågade du din pappa nu?" - ja, han visade den
"jaha hur såg den ut då?" - mja, som en kuk fast mindre.

På riktigt. Det där hade jag dött för om en annan människa berättat.
Men jag blev bara halvt äcklad.

Jag avslutar med Thåström. Imorgon är det ju faktiskt en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0