Babygirl, turn me on with your electric feel

Aaaah. Ok, galen natt. Helt galen.
Att jag ens kan sitta vaken nu. Somnade vid åtta eller?
Skönt.

Har hunnit handlat. ALLTSÅ.. hade världens tur idag. Gick in i en skobutik, hittade ett par låga "kängor". Sen på Kappahl hittade jag mina handskar. Alltsåååååå love. Sen lite adra tröjor och sånt.
Sen fick jag panikont i min mage och sprang till bussen. I samma stund skulle jag betala en jacka jag blev kär i.
Men som sagt, den fick hänga kvar och inte jag.

När jag stod med Bullen vid bussen idag kommer (för första gången i mina trakter) en snygg kille mot hållplatsen. I samma stund som han går in mot själva buren så säger Bullen (för hon ser honom inte)
"varför luktar jag bajs för?"

Sen halvdog hon.
Jag med.

Piiiiiiinigt eller.
Nej!

Öh.. Jag ska hem till Jenny idag på födelsedags/tjej-middag. I Märsta. Hej, det var INTE igår jag var där.
Får lite ångest. Ångest över annat också. Där i närheten. Jag vet inte ens vart hon bor nu.

Och sen så fyller NATHALIE år idag. GRAAAAAAAAAAAAATTTIS PUSS!
Okej, kanske ska SMS:a henne nu innan man får ett SMS om att vi inte är vänner längre, hoho.

Nu ska jag duscha och testa mina nya, fina kläder/skor. Hihi.
*glad*

*fattig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0