Bang bang, he shot me down.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvete vilken dödande huvudvärk jag dragit på mig då. Sjukt irri!
Jag vet inte hur migrän känns, men jag tror nästan att det här är migrän. Jag borde blunda.
Men som vanligt så gör jag inte som jag borde.

Årets fattigaste månad. Oh yes it is. Men det hindrade inte mig att ta knappt mina sista slantar och göra förstärkelse på mina naglar. Någon ny grej. Jag var tvungen. Avskyr fula, astunna naglar.
Nu är dom FAB igen! FAB FAB FAB FAB FAB.
Gay.

Jag tror seriöst att det spökar hemma hos mig. Jag vågar inte ens sova.
Inte nog med det vaknade jag med ett BRÄNNMÄRKE på min hand idag? Okej.
Förklara för mig hur det gick till då, om inte det var en ondskefull skitdemon som vill mig något ont.
Väldigt märkligt om man frågar mig. M-hmm.

Jobbat har jag självklart också gjort.
Det är lite mycket nu, med, allt. Så, JA.
Detaljer orkas inte med.

Den ryssbrytande taxichauffören: "jag kan inthe ens hålla händerna på rattarna.."
Dagens tack är: "du ser ut som en KREKisk gudinna!" Jag tackar och bockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0