Beautiful days.

Jag blev som en ny människa efter den är duschen jag tog.
Och inte bara det. Jag blev PIGG. Det orkar jag inte.
Okej, ska senast lägga mig 2 idag. Måste ändå upp 3h tidigare imorgon, ok, Josefine?

På riktigt. Apråpå min dusch. Min nya pojkvän-flickvän-whatever. JAG SVÄR!
Nog om det. Att jag aldrig testat det innan. Här. I mitt nya hem alltså.

Nu ska jag platta mitt hår så jag inte vaknar med en frisyr likt ett afro imorgon.

Förresten, när jag stod i duschen så svullnade min mage helt plötsligt upp.
Inte för att jag behövde fisa (trust me) jag vet inte varför. Det var bara skumt och ont gjorde det.

Hm?


Kommentarer
Postat av: Sylvia

min mage brukar också svullna upp i duschen när jag duschar för varmt. kanske var det? :)

2010-01-29 @ 11:52:06
URL: http://sylvia.orgypistol.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0