Bulldog.

Herregud.

jag tror jag stressade ihjäl mig igår när jag skulle åka till väsby, hem till Mandis och fira hennes födelsedag med dom andra damerna. Tog världens längsta dusch, började klippa/tunna ut mitt jävligt tjocka hår. Jag vill gärna kunna dra fingrarna igenom det. Mys. Men nu går det iallafall. Sen var jag tvungen att springa ner på pulsen och köpa juice, springa vidare till stationen, när jag kommer till stationen så måste jag vänta på tåget i 30 min eftersom att sl inte ville funka och visade mig bara nattbussar när klockan BARA var 18.00. Illa, mycket illa.

På tåget var det för mycket folk och jag fick typ panik eftersom att jag var tvungen att sminka mig där.
Anyhow.. det gick.

Kom till väsby, mötte upp Lina och Pauline inne på Magget. Jag höll på att frysa ihjäl.
Helvetes-vinter alltså. Sen tog vi en taxi upp till Mandis. Massa plock och gucca-dip. Mummum!

Bla. Jag är hemma nu iallafall och jag måste nog städa nu. Det ser festligt ut hemma hos mig.
Bokstavligen talat. Men det kan jag inte nu. Det är THE HILLS på tv. Aaaaaah. Happy!

Jag har haft trevligt, mycket trevligt denna helg! tack till er. Hihi.

Förresten. När jag satt på tåget hem så såg jag det vidrigaste jag sett. Den här veckan.
Ni vet fettomänniskor som är så feta i ansiktet så tungan hänger utanför?
Jag satt framför en sådan gubbe och jag höll på att skratta ihjäl mig. och spy lite.

Men... hejdå.

Kommentarer
Postat av: Birgerveronika

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-09 @ 09:20:33
URL: http://birgerveronika.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0