Catfight.

Jag har snoozat 7 ggr idag. Bra Josefine, bra jobbat.

Men ni vet när man ligger och drömmer och man vill inte vakna? Exakt därför.
Jag ville ju somna om så jag fick veta hur allt skulle sluta.

Jag har drömt heeeeelt sjuka saker, haha. Jag är nästintill generad.

För det första: jag åkte snowboard, folk asgarvade åt mig. Bytte till skidor, blev lika utskrattad då.
Jag hamnade i slagsmål med en tjej. Hon var helt galen. Jag råkade dra bort hennes löshår. Sen springer hon efter mig och tar tag i mitt hår och då blir jag GALEN. Det var helt sick. Jag har ont i kroppen nu, på riktigt. Jag låg nog i sömnen och kämpa som en galning.
Det var massa människor från tidigare epoker i mitt liv som skulle dit.
Mest män. HAHA. Vilket gjorde drömmen så himla rolig. Jag ville ju träffa alla.
Men det tog sådan tid för alla att komma till platsen där vi var. Någon skidort dvs. ¨

För det andra: drömde jag något som ger mig lite små-ångest. Klump i halsen.
Jag ligger i min säng, in kommer en person (vars namn jag inte kan nämna), lägger sig ner i sängen bredvid mig.
"tror du att det här är ok? det är ingen som kommer fatta" - eh, nehe.. eh..
Sen blir jag kysst. Eller ni vet, puss-puss-längre puss-hand i nacke-kyss. En sådan.
Där vaknade jag i panik. Lite ångest, fast ändå inte. Ni förstår. Eller inte.

Nej men iallafall. Nu ska jag dra på mig ett ansikte och röra mig mot jobbet som kallar.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0