Jag känner hur det brinner inom mig, men jag känner ingen ånger

Jag har haft en sick-natt. På riktigt.
För det första kunde jag inte sova. Eller ni vet när man är sjuuuukt trött och sedan går och lägger sig i sängen och blir aspigg med detsamma? Man ligger bara och rullar runt och suckar för sig själv.

Anyhow, till slut somnade jag som en stock.
Jag har drömt hur konstiga saker som helst. Men verkliga saker.
helt plötsligt levde min hamster Lucas som jag hade när jag var, öh, 13?
Jag började gråta för att jag hade saknat honom så mycket, haha.
Sen var jag förövrigt tillsammans med en kille jag aldrig sett i hela mitt liv, who are you?
Min mamma var tillsammans med en kille jag såg EN bild på igår på internet.
Sen var jag tydligen inte tillsammans med honom, utan hade ett "hemligt förhållande" med en kille som jag i verkligheten känner. Men jag har hjärnsläpp och kommer verkligen inte på nu vem det var.
Det var bara stört.
Sen var jag med i något gladiatorspel mot några andra tjejer. Jag vann. Vilken feeling.

Aja.

Vart är alla? Jag tänker inte sitta hemma och uggla idag igen. DET ÄR JU BARA LÖRDAG!
Aslång helg jag fick helt plötsligt. Sweetness.

Who's ya daddy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0