Mycket märkligt.

Innan jag ska ta mig en välbehövd powernap ska jag skriva av mig lite.
Kan behövas.

Jag vet inte om jag kan trolla eller om bara slumpen gillar att driva med mig.
Något måste det vara iallafall.

Ni vet när man tänker på en person, och tänker "gud vad komiskt/roligt det skulle vara om 'den' kom nu" nu pratar vi om människor man knappt aldrig ser. Och det skulle verkligen vara MÄRKLIGT att se den människan när man minst anar det.
Det här hände mig igår.

Jag sitter på bussen mot Fruängen och när jag går av så slår det mig snabbt "tänk om jag skulle se Markus nu, vad kul, fast, det kommer ju inte hända" 12 min kvar till tunnelbanan går, jag går ut på perrongen, går in i första vagnen och sätter mig och lyssnar på musik och SMS:ar med Mandis. Jag blickar utåt för att se hur lång tid det är kvar. När jag ser en vääälbekant skepnad röra sig utanför "nej, det kan väl inte? haha" jag tittar fram, och vänder mig snabbt igen och känner igen stilen och sättet hur han röker på. "HERREGUD".
Tänkte först om jag skulle gå ut och hälsa, men valde att sitta kvar i värmen. "han kommer ju ändå in". Försökte skicka (tillbaka till det här, hah) ett sms "Jag ser dig". men får inget svar. Damnit.
Han kommer in med några kompisar så jag har inte mage att gå fram och hälsa då.
Men försöker dumt nog försöka ta ögonkontakt. Vilket jag absolut inte lyckades med.

Det var bara kul. VAD ÄR ODDSEN!? Kl 23 på kvällen. Kul iallafall.

Sen får jag ett sms "Du är kass baby"

Okej, hädanefter ska jag gå fram och hälsa på alla jag ser, OKEJ. Jag LOVAR!

Nu ska jag ta en powernap innan jag ska iväg och jobba.
Det sägs att det ska bli snöoväder ikväll. Jag jobbar kväll. Jag ser verkligen framemot det.
öh.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0