Säg jag svär

Imorse var nog årets tröttaste morgon måste jag säga.
Och ja, jag tog taxi till jobbet i panik. Ska aldrig mer somna utan att ha ställt klockan. OKEJ!?

Världens kanske segaste dag har det varit idag också. Folk vill bara ha varm mat tydligen.
Varför? Kom igen. Asgott med iskall sushi.

Haha, jag har verkligen inget roligt att berätta.
Något som däremot är roligt är filmen G - som i gemenskap. Den såg jag igår och skrattade ihjäl mig.
Som vanligt. "vaa, haru inte snackat med morsan? det saru att du skulle göra..", "jag ska tjacka den", "du lovade att du skulle skaffa dig ett KNEG". I just love it! 80-talet. Kunde jag inte fått uppleva liiiite mer utav det?

Nej, nu väntar jag på min fiskgryta a´la viktväktarna (HAHA). Sen ska jag slänga i toning i mitt hår, raka benen och spraya mig med BUS. As-BUSigt.

ciao bellos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0