Till min serbiska salami.

Jag är så himla, otroligt trött för tillfället. Vilket jag helt har mig själv att skylla.
Jag kunde inte somna inatt. Jag var alltså vaken vid 5 tiden. Vid den tiden var det liv i Aleks och jag behövde inte ens använda (så mycket) övertalning för att han skulle sätta sig i bilen och åka hit till mig.
Jag lider av sällskapssjukan. Jag håller på att bli galen.

Men finns det någon som korsar eld och blixthalka mitt i natten/morgonen för min skull så är det Aleks-andro.
Gud vad glad jag blev av att se monstret.

Vi låg och pratade om livet, om motgångar, medgångar, allt.
Jag kommer aldrig i hela mitt liv sticka under stolen med om att han är den enda killen som vet precis ALLT om mig. Verkligen, allt allt. Han skulle aldrig döma mig vad jag än skulle göra eller har gjort.
Vi är lite av samma skrot och korn. I botten. Vi brukar säga det, att, jag är som en kvinnlig han och så tvärtom.
Bara det att jag inte ligger med så mycket brudar som han gör, höhö. Nej, men han är oskuld. Inte.
Sen somnade jag som en stock men låg och hostade mig igenom dom små timmarna jag har fått sova nu.

- gud vad fint att du verkligen, på riktigt bryr dig om mig
- ja, bobban du är världens bästa


- alla tjejer är verkligen så, spela massa sjuka konstiga spel, och tror att man ska kriga för dom
- meh, jag är ju inte så
- men du är ingen tjej bobban

Hahah. Nej, juste. Den biten hade jag glömt.

Det här är alltså en människa som aldrig skulle säga ett ont ord om mig. (Ja, förutom när vi har hamnat i galna argumentationer och båda vill döda varandra, meeeen, inte ofta.)
Det finns ingen människa som verkligen watch my back till 100% som han gör.
Jag blir nästan lite tårögd just för vilken bra jävla vän han är.

Nu tänker jag inte skriva mer, för han kommer att bli för självgod och leva på det här för resten av sitt liv.




Tack för din äkthet, för att du är du och för att du låter mig vara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0