Torsdag

Jaja, jag har iallafall trott att det har varit Onsdag hela dagen/kvällen idag.
Jag har absolut inte gjort något produktivt alls idag förutom att duschat, snytit mig x-antal gånger, förundrat och inspekterat konsistensen (sperm liknande), diskat, lagat mat (tacoröra, jag kunde absolut inte ha bröd eller chips till, så ja, jag har ätit köttfärs och sallad idag), jag har haft sura uppstötningar (i halsen har man det för den som inte visste det),
har gjort rumpövningar, alltså gått/suttit och spänt arslet. Jag vill gärna ha kvar lite. När jag går ner i vikt försvinner den och mina ben så man ser ju ut som en klubba. Rund upptill, rak nertill.
Jag menar, hellre röv och ben än tuttar stora som, ja, som... är överallt!

Jag börjar bli sjukligt rastlös. Imorgon ska jag försöka få med någon på en promenad.
Jag och Markus hittade ju ändå en bra promenadväg förut även om vi knappt fattade vart vi befann oss någonstans. Anyhow.. NÅGON kanske vill det iallafall? We'll hook up.
Eller så ringer jag och lånar Annie's hund Max. Normalt.
"hej, jag är 22 år och jag har inga vänner, får jag gå ut med din hund?"
Nej, men skärpning nu alltså.

Nej, nu ska jag gå igenom dom missade PH-avsnitten, sen är det fan säng-bums för mig alltså.

Gud vad jag älskar Hoffmaestro.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är på (beroende på hur det blir med gbg)! :) och max också för den delen...

2010-01-08 @ 04:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0