de ba öser ner

En liten preview av en RIKTIG svensk sommar har dragit över landet.
Igår trodde jag seriöst att huset skulle sköljas bort. Min hund vägrade gå ut.

Jadda-jadda.. senare på kvällen gjorde jag en regnmössa utav en systemkasse.
Den var faktiskt jääävligt praktisk. Man måste ju tänka på frisyren menar jag.

Igår blev jag hetsfull och var över-speedad så det räcker och blir över.
Idag har jag en "jag vill aldrig mera dricka"- dag! Vi vet ju både du och jag att det inte ens ligger någon sanning i det. Jag kommer dricka igen. Men faa-han vad jag är stel i kroppen idag.

2 nätter på soffan, är 2 för mycket.
Men juste, jag är en dramaqueen som bara tycker synd om mig själv hela tiden.
Jag trodde det här var MIN blogg och att jag fick bestämma själv om vad jag skulle skriva om?
NEJ JUSTE.. det var ju Du, Ni som skulle bestämma det.

Så.. vad ska jag skriva om? Politik? Bebisar? Min hund?
Bestäm ni!

Och vad är det med alla getingar och vilja komma in i genom mitt vardagsrumsfönster?!!?
Jag dödade TVÅ igår. Nu är en fet jävel här inne igen. och dom måste ju flyga vid mitt ansikte hela tiden också.

Nej, nu måste jag äta något.. lugna ner mig och mysa med min lilla älskling.
Som förövrigt sov PÅ mig inatt. På rygg. Och var världens sötaste..
Älskling= Tjorven..

Så ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0