de e ja' som é bossen!

En genomsvettig promenad och en iskall dusch senare - tipptopp! (inte..)

Det finns två nackdelar med att ha hund.
1. Man MÅSTE gå ut med den HUR sjuk man än är
2. man MÅSTE gå ut med den hur jävla varmt/kallt det än är utomhus

Nu steg karln upp också. Mm, morgonpigg jävel den där.... inte.

Nej man kanske skulle hoppa in i dusch numero tres.
VARFÖR INTE LIKSOM!?

Sen vill jag bara påpeka en sak: Jag hatar barn.
Nej, inte hatar barn som i att jag hatar ALLA barn.
Jag hatar barn som inte har fått någon hyffsad uppfostran.
Barn som inte lärt sig att man INTE springer fram till vilken hund som helst.
Fast ok, egentligen är det ju föräldrarna jag ska hata. MEN ÄNDÅ!
Idag när jag var ute med Tjorv så sprang det fram en ful liten unge och mamman sa INGENTING, NADA, ZERO.
JAG fick säga till hennes fula unge att inte springa fram till min hund som blir livrädd.

Okej, förlåt. Ångrade mig. Jag hatar inte barn. Men er föräldrar. Dö.



Kommentarer
Postat av: Lissan då'ra

Oj va'ru fräser babyjozie **S

pussar lite på're... <3

2010-07-12 @ 17:54:36
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0