göttaaannnss!!

Asa-varmt här hemma som vanligt.
Jag är så sjukt uttråkad på att sitta vid datorn nu för tiden (trott eller ej..)
Jag vill hellre odla morötter. Äta morötter och gå omkring i gummistövlar och jaga min hund på en stor tomt.

Men... ikväll så har vattenpipan flyttat in till vardagsrummet (jag vet, hatar att röka inomhus.. men det är lite turkigt.. jag gillar't.. ikväll.) och Lapin Kultaaaasssss.

ching-chong-chang.

Hahaha.. jag sitter som larven i Alice i Underlandet.
Eller nä.. jag har inga fabulösa svampar att sitta på.

Damnit..

Sen har jag en fråga - Varför känns det som att man ska föda barn ur röven när man har merre?

Eller det är väl bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0