hey sunny

Kuken att jag bränner mig på datorn. Självklart. Varför inte? Allting går ju så himla bra just nu kompis.. inte.

Jag har lagt om scheman eftersom att vi bara är tre pers kvar på jobbet. Totalt alltså.
Så jag har satt mig själv på öppning, det betyder alltså att jag jämt slutar 17.00. Mja, förutom då jag jobbar helg naturligtvist. USCH. Vill någon ha helgsjobb? Just tell me. Jag fixar't!

Det jag ville komma fram till (nackdelen, såklart..) är att det är BASTU. Alltså. 45+ inne i restaurangen. Kanske 145+ när man öppnar eftersom att dörren varit stängd. Man dör, på riktigt. Inte nog med det så rinner svetten. ÖVERALLT. Inga kramar direkt. Usch. Men idag har det varit lugnt så har hängt utanför. Kan inte göra annat, för inne kan man inte vara. Koko tyckte jag var supersexig idag i kjol. Tack. Kjol är väl inte direkt våran dresscode men vaaaadaffaaaaan ska man göre. Bara bita 'it!

Men såklart skulle något mer neggo komma idag. Fick ett mail på fejjan av min bror.
"Byt din profilbild! Den är osmaklig! annars bra?"

Tack, precis det jag behövde höra idag. Tack, verkligen.

bara för att det var min favvobild. Jag ler, är brun och har klänning. Jag "visade allt" tydligen.
Såklart.. vad annars?

Jag vet. Jag är en bitterfitta. behöver ligga. Meeeeen.. ne. Det får man ju inte heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0