i know you got money

Lök, lök, löööööööööööööök i mitt köööööööööööööööööööööök.
Inte lök som i mat, tårar och sånt.. utan lök som i SVETT!

Jag undrar hur många gånger, värme, svett, varmt osv osv kommer nämnas i min blogg juli och kommande månad/er. Vad tippar ni på? varje gång jag bloggar? Det tror jag med. Eller tippar. Whatever..

Blir återigen sen middag. Det går ju inte äta tidigare än så här.
Eller jag väntar på lax, morötter och paprika i ugn och på färsk potatisen som står och kokar för fulla muggar på plattan. Jag har en fråga. Tsatsiki till lax? Vad tror ni? Är jag ut eoch cyklar eller?
Eller vem fan bryr sig.. jag testar. Mom-mom! *HUNGRIG-SVETTIG-TJEJ-88*

Men kul.. jag smorde in mig lite tidigare idag. Nu har jag mitt eget rumpavtryck på ena köksstolen. Hahah..



Fick bli nytt nagellack också, korall korall koooorall, wow wow wow!

Kommentarer
Postat av: Tnrock

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-06-07 @ 11:57:21
URL: http://tnrock.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0