Idag är det bara roligt

Men här har ni, skiten som sägs om MIG bakom min rygg till MIN vän. Mer utförligt läsande så ni förstår VARFÖR jag blev arg...

Enjoy!



Känns som du blivit en annan människa sen du började umgås med Josefine intensivt..

Se det som ett test, du brydde dig inte det minsta om mig, och enda du bryr dig om är FESTA och KNULLA

du är inte mer än en slyna i mina ögon, du har inte bevisat motsatsen

Sen började du umgås med Josefine som bara tänker på en sak, och det är att suga så mycket kuk hon kan

Jaså, enda ni gör är väl snacka om sex och supa skallen av er.

men du har förändrats, tack vare henne, Du är inte samma gulliga, fina tjej

Du verkar ju må bättre av att leka stroppig och att respektera en tjej som jossan som inte alls bryr sig, fan vad jag hatar henne

hatar att hon playar med dig nu, du behöver en bättre vän

för hon är en slyna och tänker enbart på kuk och supa skallen av sig, och om du tycker det är så förbannat jävla viktigt att er vänskap är viktigare än vad du och jag hade, så kan du faktist fara åt helvete och hoppas du brinner i helvetet med den falska människan hon ÄR.

Blocka mig då,
så får ni två vara i fred, klarar mig lätt utan dig om du tycker en sån falsk människa som hon är viktig, då vet jag vad du är för en.

Ja, jag har ett problem med tjejer som är players och inte har ett hjärta kvar

- hon är sjuk,, hon behöver psykisk vård, och vissa grejer kan jag inte berätta vad hon gjorde, det är för privat
- jaha?
-
Så du menar också att hon behöver psykiskt vård?
- nej, DU menar det?

Japp, men nej, jag kan inte prata med dig Längre, var jävligt kär i dig och intresserad av dig, tills du började vara med den tjejen och respektera henne

- Japp, men du fick mig må så dåligt så jag inte tänkte klart och ledde till att jag spenderade tid med en psykiskt sjuk tjej, som förstörde mitt liv ännu mer, som blåste mig på 20.000 kr, och fösöker skapa falska bevis på att sätta dit mig för misshandel som inte hänt
- och det är MITT fel hur?
-
Ja för du vill hellre att jossan skulle må bra

(här vet jag faktiuskt inte om han menar mig, men OM är han ännu mer dum i huvudet. Har inte fått en krona av den människan...)

- Jossan var inte sådär, hon tog med sig alkohol, piller och skit. och ville man skulle knarka och grejer
- men NU FÅR DU GE DIG
-
det borde väl du fatta, men okej, gillar du knark, fine!


Nu kanske ni förstår. Det här är en människa jag träffade sommaren 2008 och han är ÄN idag så här. Varför han verkligen hatar MIG vet jag inte. Men det är verkligen hans problem. Tycker synd om min VÄN som får höra på skiten och ha haft honom efter sig efter det. Stackars stackars...

MEN, det värsta jag vet är fanimej folk som LJUGER. Om mig. Jag som hatar droger.. vad fan är grejen?

Idiot.

Nu ska jag ut, tjiong puss!

Kommentarer
Postat av: -

troligen den mest mobbade bloggen jag har sett någonsin. snacka om att folk (som dig) inte kan hantera verkligheten, måste skriva om det i sin kära blogg för att få uppmärksamhet.



1. ingen bryr sig

2. ingen bryr sig igen, jävla drama queen

2010-07-24 @ 22:29:11
Postat av: juicy

Kära du, har jag ens bett dig läsa min blogg? :)



puss hej!

2010-07-25 @ 11:30:07
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur har hon ens bett dig läsa hennes blogg? you goo girl josefinet :)

2010-07-26 @ 00:12:16
Postat av: GUDFAN

u are gorgeous he is not. Enkel matte!

2010-07-28 @ 02:02:49
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: juicy

kyss på er!

2010-07-28 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0