som ariel, den lilla sjöjungfrun.

SNABBA TJEJEN ÄR TILLBAKA!

Helgen har spenderats i Märsta faktiskt. Trott eller ej!

I Fredags var det middag hemma hos svärmor. Korvstroganoff och öl. (jag hatar egentligen korvstroganoff.. men den var faktiskt GOD och inte gräddig.)

Igår lördag så kom svärmor och Thessan (mannens syster) hem hit och checkade läget.
Efter det bestämdes det att vi skulle hem till svärfar och grilla. Första gången jag träffade honom.
Ja, eller nej.. lite ljug. Vi har setts ute på pubarna i Märsta.. men det pratade vi inte om. hö hö..

Det blev bada pool och bekanta sig med den andra familjen.
S's lillebror och jag blev poolers på en gång. Han är 2,5 år och så jävla söt! Bedårande. Och rolig. och ICKE rumsren. Kiss kiss, överallt.

Efter antal öl och glas vin så satt vi och hade trevligt. Sen började Curre terra mig om att köra en Bryggan och bara vara så som vi brukar. Jag nappade på den idén ganska fort! Johan (Curres man) kom och hämtade upp mig. S var inte tillräckligt "uppklädd" för att gå ut i Märsta! Så han stannade kvar med dom andra och Tjorven.

Kvällen slutade som vanligt. I redig Märsta-fylla. Det är ju som vanligt alltså... det blir alltid så.

Efter bryggan så blev det så klart KC och där träffade jag Thessan också.
Vi dansande och hade kul. Jag hann ju bara vara där 1h sååååatteeee.. Men det räckte.
Sen promenerade jag och Tettii hemåt. Eller vi tog sällskap och pratade en massa.

Sen hamnade jag på Fågelvägen (svärfars mansion)  och S var nådigt trött och tyckte inte aaalls att jag luktade så gott.. höhö.
Sen slängde jag av mig kläderna och slängde mig i sängen. Och somnade. Ja, efter att jag:

- Ska vi knulla?
- Nej, det ska vi inte 
- Men vaa.. jag vill ju
- Ja, men vi ska inte göra det i den här sängen
- Kan vi göra det på golvet då?


Och sen började jag snarka som en jävla gris. Ja, det fick jag höra idag att jag sagt och gjort.
Rolig TJEJ! he he heee..

Idag har jag INGEN röst. Trodde jag skulle dö av allt snor som fanns i min hjärna inatt.
Kan man aldrig i hela helvetet bli frisk? Kom igen nu.. Jaja, det är synd om mig.

Och hörrni... varmt idag eller? LITE BRÄND VA!



Kommentarer
Postat av: therese

Hahaha jag diggar kvällen i lördags!

Fylle dans på 100 och livet var bra härligt, lite varmt också för den delen :-) haha

2010-07-05 @ 12:17:28
URL: http://tlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0