"Visste du att Jossan blir Loppan i T9? Så nu får du heta Loppan"

oh hoooooj! (som en syrian) Vilken kväll det bjöds på igår.
Okej, jag har knappt ätit något på två dygn. Vilket märks, tydligt. Men noll lust.
Jag har ätit massa öl och vin istället. Bra substitut. hehe.. 

Ja, jävlar vilken kväll det var igår.

Först hade jag och Piijson lite bjudning här hemma.
P's vän Anna kom hit och sminkade mig till en Gudinna. Alltså, shit vad snygg jag var och i håret med!
Jag var kung. Sen gick jag med stolta, kungliga ben till stranden där vi skulle grilla.
Jag råkade ta med mig hunden, ångra mig. Gick hem. Mötte ett pitbullpar springandes på vägen.
Vi blev bästa vänner. Vov vov.

Sen SPRANG jag tillbaka. Gjorde bakåt kullerbyttor i gräset. På riktigt alltså. Blev skrattad åt.
Jag fick massa komplimanger av Annas man och det var ju snällt och hon skrattade bara.

Jag fick oväntat mycket komplisar om mina ben igår? Taaaack-haaar. Jag gillar dom jag med. hehe..

Sedan dansade, dansade och dansade jag.
Blev poolish med några snubbar. Tatuerade och roliga.
- vilken skön jävla brud du är! jag kommer fram och är otrevlig och du svarar otrevligt tillbaka, då fattade jag direkt att vi hade samma humor. Din kompis bad mig vara snäll mot dig, helvete svarade jag.

hahah..

Sen minns jag inte så mycket. Eller jag minns att jag står i rökrummet och ena snubben langar kola till en annan snubbe och jag trodde att jag drömde och blev livrädd och sprang därifrån i tron om att polisen skulle komma och ta mig. För det blev kaos när det visade sig att han som fick påsen inte hade betalat. Alltså..

Jag blev senare bjuden på en öl av en gubbe på 50+. Jag tackade och skålade.
Lite senare kommer han fram till mig, tar tag i mig och säger något på något annat språk och sedan:
"KOM NU! jag har faktiskt betalat för dig.." ALLTSÅ OOOOOKEEEEEEEEEEEEEJ! Tror ni som jag, att han trodde att jag var en hora som tog betalt med öl eller? Dum i hela huvudet. Han blev utkickad sen.

Sen kom en av tatto-snubbarna fram till mig, drog upp min tröja och luktade på min navel.
Jag trodde att jag skulle avlida. Jag skrattade så jag dog och tyckte att han var rolig men jävligt äcklig.
- VARFÖR luktade du nyss i min navel?????
- det blev som en tvångstanke, för snygg tjej, då måste naveln lukta illa, men så illa var det inte, men lukten sitter ju kvar kan jag säga!


Han var rolig. Men han blev lite besatt tror jag.. ovanligt att folk som älskar knark, alltid älskar mig. Why oh why?

Idag hade jag världens roligaste SMS på telefonen.

Jalla jalla jalllaaaaaa vi ses shallas!


Kommentarer
Postat av: Kukolof

Kan det ha något att göra med att när en snubbe drar kola så blir han sinnessjukt kåt = vill ha dig = du tror att deras kärlek till dig beror på att du är guds gåva till mannen. När det i själva verket är kemikalierna som talar.

Missförstå mig rätt nu, du är helt okej, men inte guds gåva. Pusshej!

2010-07-20 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0