and the prettiest things

Even with broken wings. It's time to be....

Nej men godmorgon, god förmiddag, godkväll, för den som vill!
Jag tar mellantinget. En annan har ju blivit morgonhurtig och tar sig en lång tur på morgonen.
Okopplad hund = Lycklig hund = Lycklig matte.

Tjorven har förövrigt fått ytterligare en beundrare. En schäferhane vid namn MAX. Jag vet, sicko!
Jag vet inte vad hon har som gör att det bara är STORA hundar som blir kära i henne.
Dom kan ju inte leka. Hon bara lägger sig på rygg och särar på benen. Stackars lilla.

Fast fan heller.. vadå stackars.. nu brutalmördar hon min bh vilket hon finner oerhört roligt. Nyss låg hon med huvudet i mitt armveck och var gullig. Skenet bedrar, skenet bedrar.

Idag kommer Mandis hit. Guuuuuuueeee vad vi ska myse! Får se om Annie tar sig orken och kommer hit också.
Den som lever får se. Man vet ju aldrig med den trötta kvinnan.

Jag drar med mig Mandis till Flempan och dumpar grejerna och så kan jag ju faktiskt handla lite på Pulsen när jag ändå är där. Yey!

Nu har tjorvis damp igen.

Jag förstår inte hur jag ska leva med med tre damp-idioter (inklusive mig själv)... Nåja, det kommer alltid hända saker iallafall. Nu snackar jag bara bajs.

Fast asså... varför har jag rivmärken typ ÖVERALLT!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0