habibi

Det är sängläge hemma i vårby. Jag som aldrig mer skulle dricka drog på mig hets-fyllan igår igen.
Fan, jag älskar verkligen vårby gård. På riktigt. Jag älskar alla blandade kulturer. Jag älskar människor överhuvudtaget. Jag skiter blanka fan i att det är ghetto. Vilket jag inte tycker eftersom att det är så himla fint här. Inte som Flempan, där är det TUNG betong.

Efter att jag tagit mitt mod till fånga, bättrat på karman och gått in och betalat min obetalda nota så kände jag mig så jävla bra i hjärtat och själen. Dom älskade mig fortfarande och jag älskade dom.
Förstå att jag fick typ 400:- billigare PLUSS att Mia, bartendern lovade mig en drink senare på kvällen.
Klappat och klart, när jag, Mandis och Tjorvis kommit hem så korkade vi upp vinaren och ölen, senare drog vi ner på offis! Jag blev kårad (korad? vadfan..) till Vårby's Svenne/Ungerska Drottning. Hahah..

Jag vet inte. Men jag hänger hellre på mysiga små förortshak än på stureplan now-a-days.
Jag orkar inte med det andra och här älskar alla en. Ja, jag suger i mig all uppmärksamhet.
Det är bra för mitt ego, jag lovar.

Men å andra sidan.. det är lite jobbigt när 70% frågar efter ens nummer. Det är då man märker att man faktiskt inte är på sture, man är i vårby. Å jag vetteeefaaaaaaan vem som gett ut mitt nummer till en.. snubbe.
Jag har fått typ 8 sms sen kl 2 inatt. "har du comviq?" Det senaste smset jag fick "habibi".

What-to-do liksom. Han var dessutom syri-yoyo. Mm.. Nu vill han säkert presentera sin mamma för mig.

Jag vill bara träffa en persons mamma.

Har faktiskt hunnit med 2 promenader med tjorv idag, pizza-käk och tillbaka till sängen nu.
Åh.. och ÅH.. det slog mig nyss att jag kommer att bli datorlös nu. Så... ja. farewell mina sugahs. So long, so good, ill be back.

Juste, det smids planer om att jag ska börja blogga på bubbleroom. Dam dam daaaaaam...
Eller!?

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0