heello bitches! ;-)

Jag är redan tillbaka. Eller redan, själv tycker jag att det gått alldeles för många dagar.
Jag har min alldeles egna lilla SKRIVMASKIN nu, jag är några snäpp blondare och trivs som firren i vattnet i mitt nya hem! ÅHHH, jag har så mycket jag vill dela med mig av.

Men det kommer, jag lovar. Jag har lovat mig själv att börja blogga flitigare, slänga in MER bilder (fick klagomål) och bara göra det asbra. Asbättre? Jag ska bli rik. Åtminstone knåpa ihop någon hundring här och där på reklam eller så. Öh... hjälpa?

Nu tar feberyran över igen. JA; jisses-amalia! Jag har gått runt med feber i snart 3 dagar.
och jag vet inte varför, för jag känner mig inte direkt sjuk. Bara febrig och ont i kroppen, som fan.

Nåväl. Nu ska jag lära mig min nya HP- liiite bättre! T.ex hur fan hittar man webcameran på den här gullet?

Dragan är så himla kär i mig. (jag återkommer till detta...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0