helmysko!

Jag har inte bara nackspärr denna dag. Jag har även ryggvärk.
Jääävvvlar att jag aldrig kan lära mig. Jag tror det är dags för mig att köpa en fet BRA madrass till min rygg och köra in den där andra sängstommen. Piia's säng kan stå där den står. Hur snygg den än är, gör den mig till gammal KÄRRING!

Men, det är ju synd att klaga när äntligen SOMMAREN har kommit!
jag sitter och skrattar för mig själv över att jag inte granskat mitt tidigare inlägg.
HAHA, man kan ju fan tro att jag är uppväxt med min Ungerska mamma som lärt mig svenska helt fel och galet.
Jag tycker bara det är fel och galet att jag aldrig ens fick lära mig Ungerska.
Då hade jag kunnat något som inte alla andra kan.

Shit, höga tankar om mig själv. Svär.

När jag var ute med tjorvkorv idag så mötte jag på två små söta tjejor som hade en liten pojkhund som hette "Lollo". Jag tänkte inte ens kommentera det även fast jag djupt i mig ville det. Pojke=Lollo? Varför inte. Lollo.. kunde man inte kommit på ett LITE snyggare namn. Okej, nu bittrar jag.

Efter tag då Lollo och Tjorvis blivit kära i varandra så frågade ena flickan mig: "är du polsk?"
Jag tog av mig solglasögonen, stirrade på henne och tog ett djupt andetag: AAAH "nä, det är jag inte.. ungersk och svensk är jag" Varför reagerade jag som att det skulle vara något neggo egentligen att vara polacki?
Tyckte hon verkligen att jag såg ut som en städerska? SKÄMTAAAAAA! För den som inte fattade det.
Och den som inte har förstått så har jag inga förmodar mot människor med annan härkomst.
Jag tycker bara det är COOLT. Tills man bevisat motsatsen dvs. Även som svenneskalbanan.

Min utvärdering slutade på; hon trodde jag var polack för att dom flesta tjejerna som bor i vårby och som är BLONDA eller "blonda" är polacker eller serber. Jag har då inte sett en svensk här än.!

NEJ MEN NEJ.. nu ska jag dra på mig bikinin och dra ner till beachen innan det är dags att jobba.
Sen ska jag försöka ta bort gräsfläckarna som är på Stefan's skor. Även om det inte var mitt fel att han brutalbar mig över i gräset för att brutalhångla med mig. MITT FEL.. ja, såklart.. alltid.

Nä, shit.. nu svettas jag för mycket för detta.

See ya, don't wanna be ya!

p.s, fan.. måste raka benen och bikinilinjen. FAN!

d.s,
Jalla, jalla, jalla. Jag vill smeka din intellektuella braina.



Kommentarer
Postat av: Carlee9433

Very nice site. Well laid out.

2011-06-09 @ 11:01:37
URL: http://carlee9433.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0