i put you on the guestlist

Det har varit en spännande promenad denna morgon. Ja, gudars ja!
Först ville min fågelälskande hund jaga en stackars skata som skadat sig. När jag sa till henne att "AKTA PIPPIFÅGELN!" så la hon sig ner och sära på benen som hon gör. Undergiven.

Does she love you better, then i can?

Inte nog med det, så skulle hon jaga små, nykläckta ank-bebisar.
Och direkt efter det när vi skulle kasta pinne vid vattnet så ligger värsta svanen på stranden och chillar. Självklart ska min fjuttprutt springa fram och tror sig något. Alltså, jag höll på att skita ner mig. Har ni någongång sett en svan veva på vingarna? Det låter som en helikopter. Om inte värre! Jag har lite fobia för större fåglar.
Jag blev jagad av en kalkonjävel när jag var liten. Som förövrigt är världens äckligaste fågel, men smakar gott.

Nu vet ni det också.

Nej, men nu har jag svalt frukosten och borde diska, dammsuga och duscha.
OCH RAKA BENEN!!! Det är kul att man är så van i att gå barbent att man ibland glömmer själva rakningen.
Som igår. Ytterst pinsamt. Nej, inte pinsamt. Men ni vet..

Nej men hej.. nu ska jag fixa det och får väl förhoppningsvis sällskap senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0