i treat you like no other

Men åh, idag skulle jag ju inte vara ensam. Men åh men, nu blidde det så iallafall.
och i min goda, ursäkta, bittra ensamhet så tar jag mig ett glas vin. Rött. För den som undrade.
Jag ska slappna av. Fundera på om jag är hungrig, kanske äta, slå på en film.
Fast MEN NEEEJ.. asfint väder? Hallå.. Jag kanske skulle plinga på grannen som faktiskt hängt på min balkong en gång. Fast det känns faktiskt näst intill mobbat. Och mobbad är jag inte. Så mycket.

Hallå! lek med mig. Alltså inte leka, leka. Utan UMGÅS. Åh åh ååååh.. Komsi.



Inte alla som dricker rödvin i champangeglas.
Nä, alla dricker ju inte vin i hemmagjorda vinglas av petflaskor heller.
Jag önskar mig vinglas i julklapp. Nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: frugan

du lider typ seriöst av damp! överenergiska jävel

2010-06-14 @ 22:47:02
Postat av: juicy

hahaha men i know!

2010-06-14 @ 23:03:03
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0