kollis

Jag kanske borde följa pappas råd och köpa mig en kolonilott (för vilka pengar är ju frågan) Men förstå vad mysigt det vorde. Jag och mitt damp skulle behöva det. Lite plock och pill. Precis vad jag behöver.

fast å andra sidan, jag klarar inte av det för länge. Litet och plockigt och pilligt.
Men det kan vara en bra början. En bra början på att behärska sitt hetsande hela tiden.

Det var så kul när Stefan sa det till mig; "det är så skönt med dig, för du är inte hetsig"
Jag trodde att han skojade. Tror iofs att han ändrade sig ganska fort.
Tvångströja på nästa.

Jag undrar varför mina föräldrar aldrig gick och kollade om jag hade damp när jag var liten.
Eller iofs, jag var ju den ungen som satt på samma prick, timmar i sträck om man inte flyttade på mig.
*lydig tjej*

Det kan ju ändras med åren.

Kan man få damp när man blir äldre? Jag är seriös alltså. För en gångs skull.
För jag tror nämligen att jag och alla mina andra syskon har det också.

+ att jag är sjukt överenergisk ska ju påpekas också! Det är fint som snus dä.

Mandis, vart fan är du!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0