life as it should be.. NOT!

Igår låg jag utslagen och naken i sängen ungefär hela dagen/kvällen förutom då jag handlade och var ute med Tjorv. Men annars så var sängen the place to be. Sjukligt ont i magen. Konstanta svettningar osv osv..

Nej, jag var/är inte sjuk. Bara liiite.. he he.

Idag vaknade jag ungefär 0645, tittade på telefonen och hade 6 missade samtal från serben.
Inte Aleks, en annan. En annan serb. En rakad serb. haha.. Roligt, mycket roligt.
Ja, självklart hade jag ju ett SMS ifrån min stalker Y.
En liten note to myself; lämna fan ALDRIG ut ditt nummer till folk när du knappt ens vet vad du själv heter!

Och som att jag ens ville att han skulle ha numret egentligen. Jag var bara ute efter bekräftelse.
Och det är ju inte heller så himla ovanligt. Så att saje!

Har varit ut med Tjorv-korv redan, nu är jag tillbaka till sängen och ligger och små-fnissar för mig själv.
Ja, jag finner mycket väldigt roande för tillfället.
Någt som däremot inte är så JÄTTE-roande är faktiskt att jag kommer att leva stenålders-liv några dagar nu.
INGEN dator, INGEN TV. Alltså.. vad ska jag hitta på!? UMGÅS MED MÄNNISKOR?

Jag ger mig själv EN dag.

Men idag är jag så himla trött och ska sova igenom den. Eller tills vidare. Senare måste jag till jobbet och lämna datorn. YEY... okej, jag får ju helt enkelt hänga Kaisu (stavningen?) den här veckan och titta på tv och äta middag med henne. Piia's och MIN x-tra mamma. Och på tisdag drar Piijson till Finland i typ MÅNADER! Alltså.. böl.

Och Anne, jag har hittat perfekta blatte-stället till dig. Nästa helg? Come on.

 

Meeeen, vi får väl se när vi ses igen mina lovers and haters.

Tills vidare: MYCKET KÄRLEK TILL ER!

Nu ska jag smsa Stefan och se om han är vaken.. eller naken. Spela roll.


Kommentarer
Postat av: Anne

Ooooh! Tell me more :)

2010-06-06 @ 22:52:38
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0