shit asså förlåt

För dålig update igår! Men jag hade tankar och händer på annat. Nej, förlåt. Vad snuskigt det lät!
Men tankar på annat håll och kanske något utöver cybervärlden. FINNS DET!? Typ lite.

Igår kom honey-sweetie-sugar-pie hit efter jobbet. Om han nu verkligen hade jobbat är ju frågan..
Men det gjorde han, med typ 50kg's packning. Vilket ungefär bara bestod utav alkohol.
Jag vet inte vad grejen är, men han gillar verkligen att hets-supa mig! "det är roligt"
Så jag vet inte vad ni säger, men jag tycker nog att jag ska låta alkoholhaltiga drycker vara. Iallafall tills Midsommar. Åh, nu längtar jag dit. Det ska bli så mysigt och trevligt. Även fast det blir något helt annat än det brukar!

Utöver det så käkade vi pizza. Riktiga fetton- Pizza, öl och coca cola. Meeeen, tur att man är så jävla tight och inte behöver bry sig heller! eeeeeeeeehe he. Ironin flödar. Jag menar, tur att man har en hund som håller en i trim.

annars så satt vi på balkongen i några timmar och hade det gött!

Solen begav sig, och vi begav oss inåt för att slå på en rulle.
Vi skulle "hyra" Twilight - Eclipse... escape? Vad fan heter tvåan? Den iallafall. Men det gick ju inte för sig med mitt jätteasbraiga mobilabredband! tss.. Till slut mot kvällen/natten så blev det; The Lost World!

Alltså, jag är så himla glad. På riktigt! För jag menar. Jag och mina principer. It never works out!
Jag tror jag fortfarande är lite chock. Jag menar, sen dagen då jag lämnade Märsta för äventyr på annat håll. (Gymnasiet..) Så sa jag att jag aldrig skulle bebandla mig med NÅGON därifrån. Ja, på ett annat plan än vänskap alltså. Se så det kan bli! Tänk att man hookar upp med high-school-crushen.. eller crushen.. hånglet. HAHA. Sisådär, 8 år senare och det bara pang boom pang! Mycket, mycket roligt.

"Det blir aldrig som man tänkt sig..." damn right!

Natten har dock varit skum. Jag tvärdäckade, vaknade av att jag fick en puss och vet inte ens hur länge jag sovit. Men det kändes som timmarna flög tillbaka hela tiden. Jag hade världens magkramper och trodde att jag skulle dö. Rent ut sagt. Jag ville bara somna om och önska att det hade försvunnit tills jag vaknat.

Det gjorde det. Kul att jag drömde att jag var med i Fångarna på fortet!

Så, har ätit nudlar till frukost. Nu får jag vaderna tvättade av tjorvis. Mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0